Enviat per: llibreadictes | 4 Març 2010

El misteriós Manuscrit de Nostraratus

Un dia quan en Geronimo està treballant, la Pinki li diu que han d’anar a la Fira de Ratfurt, perquè allí trobaríen el “Manuscrit de Nostraratus”. Al dia següent van marxar en una furgoneta en la que un senyor va parlant amb el Geronimo i moltes vegades estan a punt de tenir un accident.
Quan arriben a l’aeroport se’n van ràpidament a l’avió. Quan arriben els hi ensenyen l’hotel i la comoditat de les habitacions. Geronimo només pensa en tot el que ha de pagar. Després Pinki agafa un taxi i va a un parc d’atraccions que es diu: Guau, guau, guau. Quan acaben, a l’hotel hi ha un incendi. Després diuen que és un simulacre, i el senyor que conduia tenia el manuscrit, però quan havien sortit se l’havia deixat sobre una taula, i quan va tornar ja no hi era. Llavors tots van pensar que havia sigut la Sally perque volia publicar-lo al diari. Al dia següent van tornar a Ratalona i la Pinki es va disfressar d’una treballadora de la “Gaceta” per anar a investigar si allà estava el manuscrit. Després es va incendiar la Gaceta i la Sally era dins i un tros del Manuscrit també. En Geronimo va rescatar a la Sally. Després d’uns dies Geronimo va veure per la finestra de l’Eco del Rosegador que les obres de la Gaceta ja anaven molt avançades, però no ho feien amb paletes sinó que els que hi treballaven eren els empleats de la Sally i ho feien amb pedres.
Marc S. 3r

Responses

  1. A mi aquest llibre m`ha agradat molt perque el tiet de la Pinki Pick es un rat molt pelut.

  2. Aquet llibre m’agradat perque busquen el paper d’un manuscrit.
    Josep E. 3r

  3. A mi també m’ha agradat molt. Per això ara faig un resum d’ell. El mag Nostraratus ho havia predit tot , fins i tot la data de la fi del món! Jo volia publicar el manuscrit , però quan vaig anar a Ratfurt , a la fira del llibre , em va passar una cosa increïble perquè em vaig trovar a Epifani Rátez, amb el seu nebot.Ratadures ratades vaig veure a Pinky anava a pujar a la batedora de rates del formatge guillat. Jo no matreviria apujar perqué em fant po les altures . Deprès vam marchar al eco dels rosegadors .Em vaig posar a internet per a veure qui tenia el manuscrit , em va posar que el tenia Sally Ratmaunssen , i vaig anar corrent a la gaseta on treballe ella però al entrar vaig veure molts guàrdies vigilant que ningu poges robar el manuscrit . Li vaig dir a un dels guàrdies i em va dir que si , al fons de tot hi havia una porta que ficava prohibit passar, jo vaig ficar un ull per la porta i vaig veure a Sally Ratmaunssen. Vaig obrir la porta i Sally em va dir: hola Geronimo , que has vingut a dir-me si et puc donar el manuscrit. Jo vaig dir que sí . I de sobte va sortir foc i tots vam sortir corrent i Sally va caure i ningú li va anar a salvar perquè tot estava de foc. Jo vaig anar a salvar-la i me la vaig trobar desmaiada i la vaig posar a l’espatlla, però pesava molt així que em vaig haver d’aguantar. Uns senyors em van fer fotos i jo vaig sentir el flaix. Al dia següent vaig sortir al diari, i ficava: l’heroi “Geronimo Stilton” i al final em va donar el manuscrit . Me’l vaig llegir, i ja estava pensant pel proper llibre i aniria de piràmides. Em vaig ficar les piles i vaig començar a treballar el proper llibre i em vaig a donar que estava mes tranquil.

    David P. 3r


Deixa un comentari

Categories

